Dengan Nama Allah

Semoga Allah membuka ruang hati untuk diisi dengan manfaat dan meletakkan DIA di tempat yang KUKUH dan TEGUH.Segala isi manfaat di dalam blog ini dibenarkan untuk di kongsi bersama,copy paste dan sebagainya.dengan menyatakan link blog ini.semoga Allah REDHA~!

JITIS

Wednesday, July 14, 2010

debat antarabangsa MUSLEH

bismiLLAH
dengan nama Allah,yang masih memberiku kekuatan untuk aku terus menghadapi kehidupan ini.
diberi kesempatan dan kemudahan urusan sepanjang pertandingan diadakan.Pengalaman amat bermakna.bertemu sekolah ADNI (international school) sebanyak 2 jaulah amat mencabar.dimana bertemu dengan manusia pure arab dr iraq,yaman dan lain2.mendengar lahjah mereka yang sangat pekat.sekali tidak mendengar dengan teliti kompem mmg tidak memahami apa yang mereka tuturkan.namun alhamdulillah Allah memudahkan urusan,memberi kesempatan utk merasai nikmat kemenangan ini.

Setelah Allah memberi nikmat kemenangan milik KISAS.kami pulang dengan hati yang sangat beryukur dan berharap segalanya semata redhaNya.namun setelah kejadian kamera hilang.membuatkan dunia bagai gelap seketika.mungkin mahu menguji tabahnya jiwa agakya.ya.saya sedar.saya masih kurang kuat dalamnya.masih perlukan DIA.supaya terus menuntun saya ke jalan yang benar.ya Allah.kuatkan hati inii.redha itu hadir setelah Kau bolak balik hati ini.tabahkan jiwa ini.supaya ada keberkatan di sebalik penderitaan ini.

Terima kasih ini saya tujukan KHAS untuk ustazah aina yang sanggup tidak tidur membantu kami semua,ustazah khairiah yang sentiasa memastikan segalanya berjalan lancar,mama n abah yang tidak jemu-jemu mendoakan kekuatan anak2nya, ,family,sahabat-sahabat yang sentiasa menangis ketawa bersama saya.sehingga saya dapat terus bangkit dari tidur yang lena.terima kasih semua.

Ya Allah.kembalikanlah apa yang hilang.bukakanlah pintu manusia yang mengambil barang itu.supaya dia kembali ke pangkal jalan.ameeen~!

No comments:


Binnabil Huda - Unic
Mp3-Codes.com