Dengan Nama Allah

Semoga Allah membuka ruang hati untuk diisi dengan manfaat dan meletakkan DIA di tempat yang KUKUH dan TEGUH.Segala isi manfaat di dalam blog ini dibenarkan untuk di kongsi bersama,copy paste dan sebagainya.dengan menyatakan link blog ini.semoga Allah REDHA~!

JITIS

Sunday, June 20, 2010

Allah~

bismiLLAH
kadang-kadang hati yang bersuara tidak dapat diucapkan dengan kata-kata.namun bait-bait lagu ini menzahirkan perasaan saya kini.hayati liriknya.ada sesuatu yang ISTIMEWA di situ..
saya suka lagu ini bukan kerana penyanyinya,tetapi kerana lirik yang sangat menusuk jiwa.mungkin pembaca yang mengalami perasaan yang sama turut akan merasainya.dan perasaan itu PASTI tidak sia-sia.SAYA JAMIN.




Lirik Lagu Ungu - Doa Yang Terlupakan
Akhirnya ku hanya memiliki-Mu

Dalam hidupku kini

Dan akhirnya hanyalah tentang diri-Mu

Yang meyakini setiap langkahku



Reff:

Setelah aku menafikan diri-Mu

Setelah aku meninggalkan-Mu

Ya Tuhan ku ampuni segala dosaku

Tunjukkan ku jalan kembali untuk-Mu

Ya Tuhan ku rahmati segala langkahku

Agar ku temukan indahnya cinta-Mu



Ku sadari hanyalah pada diri-Mu

Ku 'kan temukan cinta sejatiku


Ku sadari hanyalah tentang diri-Mu

Yang mendamaikan seluruh jiwaku



Back to Reff: 2x



Ya Tuhanku

Ooouuu... Ya Tuhanku



Ya Tuhanku

Ooouuu... Ya Tuhanku

No comments:


Binnabil Huda - Unic
Mp3-Codes.com