Dengan Nama Allah

Semoga Allah membuka ruang hati untuk diisi dengan manfaat dan meletakkan DIA di tempat yang KUKUH dan TEGUH.Segala isi manfaat di dalam blog ini dibenarkan untuk di kongsi bersama,copy paste dan sebagainya.dengan menyatakan link blog ini.semoga Allah REDHA~!

JITIS

Sunday, March 9, 2008

TUHAN....

TUHAN...
aku sengsara tatkala aku bahagia...
aku bahagia tatkala aku derita...
aku berfikir tatkala aku menanti suatu pengharapan yg menggungung tinggis
uatu harapan yg tidak diketaahui...
apakah ianya pasti...

oh TUHAN....
aku kini lebih tenang
tatkala dugaanMU datang bertalu2...
bila dikenangkan.....
hidupku dahulu...
lebih berkecamuk dengan nikmat yg x terfikir di minda...
nikmat yg tidak disyukuri...
kini kupasti...
sinaran yg KAU beri padaku.. .
cukup bagiku...u
ntukku terus maju ...

menghadapi liku jalanan baru
yg mungkin lebih mencabar ...
sinaran itu terang untuk ku maju kehadapan
ku x mahu sinaran itu malap
kerna aku takut untuk tersungkur
ke dlm lembah kegelapan.. .

yg ku x pasti adenye lagi sinar utk
ku keluar
aku kini...
lebih mengerti...
apa yg tersirat dan yg tersurt
pd segala yg ku alami...
kerna aku befikira
langkah beruntungnya aku...
dapat 'amaran' yg awal
drpd TUHAN
yg segala perbuatanku...
untukku lebih mengerti...
ape yg lebih baik kulakukan
dan yg buruk aku tinggalkn oh TUHAN...
ku berserah padaMU
andai ku x terdaya dlm dugaanMU..
KAU berilah petunjuk padaku
agarku teros maju...

ROBBANA AFRIGH 'ALAINA SOBROW WA THABBIT AQDAMANA WANSURNA 'ALA QOUMIL KAFIREEN..

amen~

No comments:


Binnabil Huda - Unic
Mp3-Codes.com