Dengan Nama Allah

Semoga Allah membuka ruang hati untuk diisi dengan manfaat dan meletakkan DIA di tempat yang KUKUH dan TEGUH.Segala isi manfaat di dalam blog ini dibenarkan untuk di kongsi bersama,copy paste dan sebagainya.dengan menyatakan link blog ini.semoga Allah REDHA~!

JITIS

Sunday, March 9, 2008

cInTa....

dalam menyusuri kehidupan yg serba canggih dan m0den....satu ketetapan yang takkan pupus di telan zaman...di saat suatu masa nanti akan tibanya era kegemilangan yang ditunggu2 oleh insan yang mahukan kekuatan diri..ISLAM x kan pupus ditelan zaman,dalam keadaan bagaimanapun tidak mungkin ISLAM kan pupus dalam merentasi zaman serba m0den..tida kekurang walau sedikit kerna ia telah dibuat dgn sempurna...

TUHAN...


kecintaanMu dlm mengembara ilmu amatlah luas..di mana suatu saat diri ini tidak tertahan lagi dalam menempuh dugaanMu..diri ini pasti tersungkur jatuh..bagai daunan berguguran..aku tidak tertahan lagi~dalam suatu saat aku tersungkur..aku memejam mataku lalu aku mengingatkan bahawa kekuasaanMU lebih dari segalanya....di situlah aku tersedar...bahawa kekuatan dariMu amatlah aku perlukan...untuk kekuatan diri ini bagi menempuhi dugaanMu yg bakal tiba..CINTAMU tidak dapat ku capai lagi..meskipun x jauh dari sini...


YA ALLAH...

aku benar2....

memerlukan... cintaMU...


YA ALLAH.... bantulah aku... ameen~

No comments:


Binnabil Huda - Unic
Mp3-Codes.com